loading...
آموزش بورس و معاملات
حامد ابراهیم زاده بازدید : 60 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (4)

                                                                                

                                                  حامد ابراهیم زاده

                                                  کارشناس ارشد MBA

                                           تحلیلگر و مشاوره پروژهای صنعتی

                                         مشاوره در امور تامین کالا و بازاریابی

                                       سامانه پیام کوتاه :30002186000020

   هدف از راه اندازی این سایت آموزش نکات و اطلاعات و همچنین معرفی تکنیکهای

    لازم جهت خرید نگهداری و فروش سهم و اصول کلی بازار سرمایه میباشد که امیدواریم

    بتوانیم با نظرات و پشتیبانی کاربران محترم در این زمینه گامهایی هر چند کوچک برداریم.

     توجه                                            توجه                                               توجه

  سهم های پیشنهادی در این سایت حاصل تحلیل و بررسی اینجانب می باشد و صرفا و صرفا

 جنبه پیشنهاد داشته و مسئولیت خرید و فروش به عهده خریدار میباشد

 مجدد متذکر میگردم سهم پیشنهادی فقط و فقط جنبه پیشنهاد داشته

                                  مسئولیت خرید و فروش با خریدار است .    

        (((جهت استفاده از امکانات سایت در کمتر از 20 ثانیه ثبت نام کنید و عضو شوید)))

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1392/03/20 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام واقعا دست مریضاد و خداقوت
اقای ابراهیم زاده خیلی خوب بود و از مطالب مفید سایت استفاده کردم امیدوارم وبلاگت رو گسترش بدی و به سایتی محبوب و پولساز تبدیل بشه من حاضرم سهمی از سودمو باهاتون شریک بشم بشرطی که بطور کامل یاد بگیرم
من مقداری خرید کردم سهام های ثتران وپترو وکار اینها رو با اسیا بجز وپترو که دوباره خرید و فروشش میکنم در این 3 ماه جاری بقیه رو 3 سالی میشه خریده بودم ولی بدلیل تحصیل اصلا پیگیری نکردم و خرید و فروش نکردم موند تا امسال که به جد دنبال یادگیری و کسب در آمد افتادم و به شدت مطالعه میکنم ولی بازم به دلیل کار زیاد هنوز به اون حد از یادگیری نرسیدم
ولی به کمک یه کمی اطلاعاتی که دارم خرید تا حدودی شانسی میکنم سود و زیان تا الان برام مهم نبوده فقط ئنبال یادگیری بودم
ممنون میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم
من سهام ثتران رو 1229 خریدم
وپترو رو 830 خریدم 1560 فروختو دوباره به قیمت 1720 خریدم و الان دارمش
اگر تحلیلی از این چندتا شرکت برام بنویسی ممنون میشم ایشالا در مراحل بعدی در خرید و فروش به کمک همدیگه ادامه بدیم.
بنظرتون ثتران تا چه حدی میتونه رشد کنه و اصلا سهم مناسبی برای داشتن هست؟وپترو چطور؟
چه آینده ای برای سهام هاس وکار و آسیا پیش بینی میکنی؟
بازم ممنونم
پاسخ : مرسی شما لطف دارین ولی متاسفانه بدلیل مشغله زیاد متاسفانه امکان پاسخگویی ندارم ولی راجع به ثتران به نظر سهم قدرتمندی نمیاد و الان مدت 4 ماه نواسانات ضعیفی داره به نظر من ثشاهد سهم قوی تریه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 2,084